background

Thursday, December 20, 2012

~ Assignment ! ~

tak sah hidup sebagai student Universiti kalaw xda assignment kan ?

aaa , sakit kepala !

nak cari journal lah , nak baca lah , buat literature review laa .. bla , bla , bla ..

now tengah buat last assignment untuk sem ni .

ADVANCE ECONOMETRICS !

tajuk dia "the effect of trade on inflation"

ni bukan individual assignments but buat dalam dua orang .

actually aku suka lagi kalaw buat assignment sorang-sorang coz dapat guna idea sendiri , dapat jadi ketua untuk diri sendiri , boleh buat sukaa hati , tak payah nak discussion itu ini coz bagi aku semua tuu merimaskan dan buang masa.


bagi aku , cukup untuk aku faham apa yang dikehendaki dan buat apa yang sepatutnya dibuat .

sem ni aku banyak makan hati . bukan makan hati ayam ok sebab aku x pandai pun makan benda2 tuh =='

tapi makan hati sebab grup assignments .

actually aku rimas and ANNOYING sangat dengan orang yang semua pendapat dia ja yang betul , menjadi ketua yang tidak di lantik . even though kadang-kadang assignment tuu aku yang jadi ketua , tapi dia still melantik dirinya sebagai ketua yang tidak di iktiraf ..

excuse me !


bukan aku marah sebab nak jadi ketua , tapi sebab perangai dia .. yaa ! perangai dia

sikap nya yang merasakan semua diri nya saja yang betul , orang lain di anggap seperti bodoh dan tak tahu apa-apa

dan menegaskan kepada orang-orang bahawa hanya dia sahaja yang sering bertungkus lumus untuk menyiapkan assignments ! OMG !!

habis kitorang ne apa ?? !

huh ~~~

renung-renungkan laa .....

sakithatisakithatisakithatisangatsangat =='



:: continue to doing assignments :::




Terima Kasih Kerana Sudi Membaca ! Baca Jangan X Baca !

No comments:

Post a Comment