background

Sunday, October 13, 2013

Kerja , kerja , kerja !

ISNIN , 14 OKTOBER 2013

rutin harian , macam biasa ..

KERJA =='

sementara menunggu kerja yang sesuai , aku menjadi kerani a.k.a clerk di sebuah kedai yang menjual alat-alat pertukangan membuat rumah , kapal-kapal offshore .. dan apa sahaja la yang berkaitan .

well , daripada menganggur better kerja sementara kan .. paling tidak ada juga hasil yang dapat di tunggu hujung bulan :)) 

kedai kecil ni menjual coverall , safety shoes , safety helmet , pipe , hose sampai la  benda yang kecil dan paling asas seperti paku , tukul dan sebagainya .

tidak dinafikan  ..

mula-mula masuk kerja di kedai ni aku menjadi blurr =='


apa tidaknya , aku perlu mengenali semua benda alah ni untuk direkod ke dalam sistem .

al maklum lah , sebelum ini aku tak pernah ambil tahu pun apa itu drill bit , cable lug , surface box .. bla , bla , bla ..

tapi pengalaman ini membuat aku menjadi lebih dewasa (tetiba :p)

bukan ..

pengalaman ni membuat kan aku mengenali semua benda-benda ni .. dengan terperinci sekali seperti size dan jenamany .. hikhik

so , nanti senang laa aku nak tolong future husband kalau nak buat rumah ka apa .. sebab dah tau semua benda (tolong beli la , bukan tolong buat .. hikhik)

ok la , see u in next entry okeyh ! xoxo




Terima Kasih Kerana Sudi Membaca ! Baca Jangan X Baca !

No comments:

Post a Comment